Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

środa, 30 grudnia 2015

Bye bye 15





 Sylwester.





To nie tylko dzień moich urodzin. To przede wszystkim symboliczny znak zakończenia tego roku, co jak zawsze skłania do refleksji czy podsumowań. Te moje, którymi mogę i chcę się podzielić to na pewno to, że 2015 był rokiem zmian. Większych i mniejszych. Oczywiście to czas, gdy przeprowadziłem się do Szwecji i zacząłem spełniać swoje marzenie. Pochodną tej zmiany była decyzja o prowadzeniu tego bloga, który w chwili gdy pisze te słowa ma już prawie 5 000 wyświetleń, co wywołuje skromny uśmiech na mojej twarzy. Dziękuję jeszcze raz za Waszą obecność, mając nadzieję, że jeszcze nie jedno tu zobaczycie i przeczytacie. 


Mam zamiar dzielić się super przeżyciami podczas realizacji kolejnych marzeń. Bo trzeba je spełniać i do tego dążyć. To najważniejsze.







 Cel na 2016?


 Żyć tak jak chcę | Podróżować | Spełniać marzenia.






 Szczęśliwego Nowego Roku.




by. Marcin Żebrowski


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz