Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

niedziela, 31 stycznia 2016

50 %




Dziś mija równo połowa mojej erazmusowej przygody. Spędzam ostatni dzień w naszym mieszkaniu, które przez 5 miesięcy służyło nam za swoje bezpieczne cztery kąty. Zdążyłem się z nim zżyć, ale trzeba iść dalej. Wszystko spakowane, jutro przeprowadzka do akademika, do samej Karlskrony. Będzie ciekawie, ale inaczej. Nie wiem jak dużo będę podróżował, kto wie co się wydarzy. Możliwe, że charakter bloga ulegnie lekkiej zmianie i zamiast samych opisów wypraw, będę zamieszczał więcej swoich przemyśleń lub opisów innych rzeczy.
Kto wie co się wydarzy. 

Chciałem Wam podziękować za wsparcie i odwiedzanie mojego bloga. Zakładając go - głównie w celu opisywania swoich podróży, nie spodziewałem się, że już w połowie wyjazdu mój blog będzie miał aż 50 postów i ponad:






Zachowajcie czujność.

:) /M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz