Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

czwartek, 18 lutego 2016

IV EP

ŻEBRO - IV EP 



Ostatnio na blogu było trochę rapu, ale pora, aby było go jeszcze więcej, z tą różnicą, że teraz jest on mojego autorstwa. Niewiele z Was wie, że jeszcze w liceum zarówno trochę freestylowałem, jak i nagrywałem swoje kawałki. Nagrałem nawet EP w profesjonalnym studiu. Chociaż sprawiało mi to dużą przyjemność to i tak odłożyłem ją na dłuższy czas. (Głównie przez jego brak). Ciągle jednak coś tam w zeszycie pisałem - do szuflady. Tempo mojego erasmusowego życia ostatnio trochę zwolniło i nadarzyła się okazja i co ważniejsze - motywacja, aby wreszcie coś nagrać. Narazie to tylko małe EP, ale planuje w najbliższym czasie coś jeszcze nagrać. 



Przed Wami więc, zarówno do odsłuchu jak i pobrania owoce moich ostatnich zmagań (/nagrań).

SOUNDCLOUD










Jak się podoba to super, jak nie - trudno, nikt nie mówił, że początki będą łatwe.

Pozdro! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz