Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

sobota, 23 kwietnia 2016

EGEA & Murighiol


  EGEA Eastern Regional Congress & Murighiol 



Jak co roku w kwietniu udało mi się wybrać na kongres EGEA. Tym razem po wcześniejszych perypetiach, było to Murighiol. Mała turystyczno-rybacka wioska znajdująca się przy delcie Dunaju w regionie Północna Dobrogea.


Sam kongres był bardzo udany. Zarówno imprezy, wycieczki jak i prowadzony przeze mnie warsztat dotyczący odnawialnej energii. 



Dzięki pogodzie i wiejskiemu klimatowi na 5 dni można było odciąć się od rzeczywistości, czego było mi trzeba. 

Improwizowana sala warsztatowa
Więcej pisać nie będe, bo trudno opisać jest ten klimat, ale daje kilka fotek z kongresu jak i samego Murighiolu.


Murighiol, pomimo swojego niewielkiego rozmiaru ma dużą szkołę (z flagą UE, a jakże), sklepy (gdzie ekspedientka mówiła po angielsku!), bank, a także kolorowe domy z panelami słonecznymi na dachach! No i nasz ośrodek turystyczny. 


Niby nic ciekawego ale wycieczka na Deltę Dunaju sprawiłam, że bardzo polubiłem tę 'mieścinkę'. Jednak o samej wycieczce - później. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz